‏הצגת רשומות עם תוויות דאגות. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות דאגות. הצג את כל הרשומות

יום רביעי, 4 באפריל 2012

טיפ לדאגה


משהו קצר על דאגה


אחד המורים הכי חשובים בבודהיזם הטיבטי היה שנטידווה,
שמשמעות שמו היא 'אלוהות הרוגע'.
ולגבי דאגות הוא אמר:
אם יש לך מה לעשות לגבי זה –
אז אין לך מה לדאוג,
ואם אין לך מה לעשות לגבי זה –
אז אין לך מה לדאוג.
מה אתם חושבים?

יום שני, 28 בפברואר 2011

מה אפשר לעשות במקום לפחד?



שהרי, מזה פחד?
חשש, שמא העתיד יהיה רע.
אז איך עושים היפון לפחד?
מתארים לנו,
אבל ממש בפרוטרוט,
עתיד ממש ממש טוב.
אפשר להגזים,
לא חייבים להיות ריאליים.
העיקר – להמשיך עד שמרגישים ממש ממש טוב,
ולזכור שאנחנו לא יודעים מה יהיה –
באותה מידה יכול להיות אפילו יותר טוב ממה שקיווינו,
וסביר להניח שלא יהיה ככ רע, כמו שחששנו...