יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

3 טיפים נוספים על חרדות


הרבה אנשים כותבים לי על חרדות. הנה מכתב לדוגמא:

היי מיכל,
רציתי לספר לך שאני עדיין נלחם בחרדות, אפשר לומר כבר 5 שנים.. בתקופות משתנות - תקופות טובות, ותקופות רעות, ותקופות באמצע, ולעתים יכול להיות גם שינויים משעה לשעה,
ניסיתי לאחרונה טיפולים שונים ושינוי תזונה, ועדיין יש עליות וירידות כל הזמן.
מה עושים עם זה?

טיפ ראשון לחרדות: מה החרדות משרתות?
ד.בודקים טוב טוב טוב אם החרדות זה לא אמצעי להיות עסוק בעצמך,
במקום לחיות את החיים שלך????....

טיפ שני לחרדות: מצב כרוני
ה.מבינים שזה תיק, לכל החיים. כמו שיש אנשים שסובלים מכאבי גב, ממיגרנות, או ממחסור בכסף, אתה סובל מחרדות.
זוכרים שכל אדם ואדם שאתה פוגש ברחוב סוחב 'תיק' -
בין אם אתה יודע ובין אם לאו,
בין אם אתה רואה ובין אם לאו.
זה התיק שלך.
האם אתה מתכוון להרים אותו ולהמשיך בדרך,
או להשאר בחיים ולהיות חסר אונים מול התיק שקיבלת?
כל בחירה היא לגיטימית, אגב.

טיפ שלישי לחרדות: מי אני אהיה בלי החרדות?
ו. אולי רושמים לעצמנו על פתק משהו כמו:
'
אני מוכן לחיות את החיים שלי במלואם!!!'
או:
'
אני מוכן להפרד מהחרדות שלי.
ביי ביי חרדות  (((-:  '

איך???

חיבוקים ואיחולי הצלחה,
מיכל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה